понедельник, 7 июля 2008 г.

Низькі відсотки по кредитах на машину - «розлучення» для бедных
кредитування

Понятие ипотеки
За останні пару років життя в Києві настільки налагодила, що гасло «кожному - по особистому автомобілі» уже майже перетворений у реальність. Погано це або добре - питання дискусійний.
З одного боку, завдяки доступності автокредитования, майже кожний офісний працівник із зарплатою від 500 у.е. уже може їздити на роботу на своїх колесах. З іншого боку, вузькі київські вулички не готові прийняти такий потік машин, і тому пробки стали звичайним явищем. Але це никоим образом не зупиняє українців, і продажу машин ростуть як на дріжджах. Лідирують, природно, недорогі легковики місцевого виробництва.

Інтернет і друковані ЗМІ пестрят оголошеннями рекламного характеру, з яких треба, що немає в житті більше вигідного й цікавого заняття, чим покупка автомобілів у кредит. Загальний зміст тез, що затягають, - купуй машину зараз із мінімальним авансовим внеском, наприклад, відсотків в 10, а іншу суму можна буде віддати як-небудь потім, частинами, під смішні відсотки, допустимо 4-7% річних. Зате їздити на жаданому седані можна буде вже зараз, адже житт-те одна, а хочеться встигнути все.

Сам піймав себе на думці, що хочу їздити не в маршрутці, а в комфортній машині, і вже майже побіг брати кредит. Але вчасно спохватився. Адже коли всі так добре складається, повинен же бути який-небудь підступ. Не можуть же в цій країні йти людині назустріч безкорисливо! Вирішив перевірити ситуацію й правильно зробив.

Судите самі: середньорічна ставка в банках по кредитах становить 12% у доларах США. Ну, мінімум 11%. Так що ж, автодилеры вирішили працювати собі в збиток? За свої гроші будуть субсидіювати покупку вашої машини? Наприклад, при кредитуванні покупки квартири банки тільки підняли відсотки, і навіть про 10% річні говорити сьогодні не доводиться. Невже з машинами все обстоит інакше?

Єдиний варіант відповіді - ринок нових легковиків настільки переповнений, що продавці вирішили затягти покупців майже нульовими кредитами. Але ця відповідь занадто проста. І перший же мій дзвінок «на фірму» розставив усе по своїх місцях.

Вітчизняні виробники «народного автомобіля» Lanos були відверті. Як розповіла порталу 24.UA економіст по роботі з фінансовими установами компанії Укравто Юлія Слипко, зараз діє акція на покупку Lanos. Чудо-машину можна купити з нульовим первісним внеском, під 10% річних. Строк погашення кредиту 84 місяця. Але є нюанси. Наприклад, единоразовая комісія в 2% від вартості машини. До того ж, щомісяця при сплаті відсотків з вас не забудуть взяти 0,2% від вартості машини. Так що вигідно погашати позику якнайшвидше. Така виходить арифметика.
http://forum.akmos.ru/profile.php?mode=viewprofile&u=148
Ну а як обстоят справи з імпортними машинами? У компанії «Авто-капітал», що пропонує кредит на Mersedes під 4% річних трубку взяла Пр-менеджер Галина Дорош.

-да, у нас правда є така програма, що діє разом з «Укрсоцбанком», - сказала вона. - Але там же є комісія при виплаті кредиту. Крім того, обов'язково страхуватися в певної страхової компанії. Автомобілі, придбані в рамках даної пропозиції, будуть застраховані у ВАТ УСК Дженерал-Гарант по спеціальному страховому тарифі в 6,9%. Так, і ще є один важливий нюанс. Ставка в 4% буде діяти тільки протягом першого року. Потім вона буде звичайної в 11% річні. Перший внесок - усього 15% від вартості машини...

Після такого пояснення в мене відлягло від серця. При правильному математичному підрахунку все сходиться. І імпортер одержує своє, і банк-кредитор у накладі не залишається. Так що як не крути, а менше, ніж під среднерыночную ставку в 11% ніхто кредити не роздає. А рекламні оголошення... Повинні ж продавці якось інтригувати клієнтів.