понедельник, 21 июля 2008 г.

Ринок автокредитования

рекламка 
рекламулька
рекламулька
Кожний з банків має в лінійці споживчих продуктів автокредит, що говорить про максимальний рівень конкуренції в даному сегменті.
На підставі моніторингу пропозицій були виявлені способи їхнього просування й техніки продажів (співробітництва з автосалонами).

1. Цінова політика надання кредиту на покупку автомобіля, а також представленість кредиту на покупку вказує на наступні тенденції:
• Усе більше банків міста пропонують програми кредитування з нульовим першим внеском.
• Процентна ставка в умовах високої конкуренції постійно знижується
• Щомісячні комісії як вид платежу йдуть у минуле, единоразовые комісії - закріплюються на досить низьких оцінках
• Практично все банки міста надають своїм клієнтам можливість включити суму страховки в торбу кредиту, що значно полегшує процедуру його одержання
• Такий значимий параметр, як максимальний строк кредитування, також піддається змінам: лідери даного сегмента ринку фінансових послуг збільшують його з 5 до 7 років.

2. форми співробітництва банків, що кредитують, з автосалонами:
a. партнерство, що уможливлює кредитування покупки автомобіля в певному автосалоні (або в певного дилера) Наприклад, Райффайзен і Тойота.
b. кредитні брокери, які перебувають на території автосалону.

Кожний великий салон надає своїм клієнтам можливість придбати автомобіль у кредит. Деякі салони мають власні бюро кредитних брокерів. Для залучення нових клієнтів і втримання існуючі кредитні підрозділи салонів вибирають банки з найбільш вигідними умовами й працюють із ними по їхніх програмах. Як правило, кожний автосалон працює по 2й схемі співробітництва з декількома банками. Це співробітництво носить наступний характер: або кредитні експерти салону підбирають спосіб кредитування, що підходить для конкретного випадку, або ж на території салону є «представництво» банку, співробітники якого консультують покупця й оформляють кредит. Щоб потрапити на територію автосалону, необхідна наявність у банку не тільки конкурентоспроможних пропозицій, але й пропозицій, що відрізняються від ряду собі подібних: більшість автоцентрів не включають у число своїх партнерів кредитні продукти з однаковими умовами.
Самими конкурентоспроможними на сьогоднішній день є наступні параметри: низька процентна ставка (програми забезпечення кредиту компанією-виробником автомобіля в розрахунок не приймаються, оскільки носять характер акцій, що просувають), досить довгий строк кредитування (недавно він був збільшений до 7 років) і простота оформлення (програми з нульовим початковим внеском і простим механізмом оформлення).